Hyvinvointitupla - peli hyvinvoinnin tarkasteluun
Hyvinvointitupla - peli hyvinvoinnin tarkasteluun
Educational resource
Created: 17.6.2021, Edited: 17.6.2021
Contents
The educational resources come to Finna from the Library of Open Educational Resources (aoe.fi).
Hyvinvointitupla -pelissä tutustutaan ryhmään ja suomalaiseen elämäntapaan, vahvistetaan itsetuntemusta sekä tiedostetaan hyvinvointiin liittyviä asioita.
Kielellisesti pelissä tutuksi tulevat erilaiset kysymysrakenteet. Pelin kielellisenä tavoitteena on oppia kertomaan itsestään, rohkaistua puhumaan suomea ja oppia paljon uusia sanoja. Tietyistä aihepiireistä voidaan kerätä yhteistä sanastoa ja miellekarttaa.
Lisäksi pelin tavoitteena on oppia tuntemaan itseään ja ryhmän jäseniä uudella tavalla sekä tukea yhdenvertaisuutta sen kautta, että jokainen on ainutlaatuinen.
Hyvinvointitupla on tehty osana Kepeli - kotoutumista kehollisilla ja pelillisillä menetelmillä -hanketta.
Material usage rights |
---|
CC BY-NC-SA 4.0 What does this mean? |
Educational Role |
Mentor Teacher |
Educational Level |
Basic education Higher education Self-motivated competence development Upper secondary school Vocational education |
Learning Resource Type |
Game |
Subjects |
Language |
Finnish |
Other Titles |
Hyvinvointitupla - peli hyvinvoinnin tarkasteluun |
Content Type |
Educational resource |
Campus / Organisation |
Library of Open Educational Resources |
Identifier |
urn:nbn:fi:oerfi-202209_00024552_3 |
Authors |
Publisher |
Metropolia Ammattikorkeakoulu,
2021
|
Published |
Metropolia Ammattikorkeakoulu,
2021
|
Source Collection |
aoe |
Educational Use |
Interaktiivinen materiaali Kurssimateriaali Ryhmätyö |
Accessibility Hazard |
ei tiedossa |
Saved in:
Material provided by
- Library of Open Educational Resources
- Any questions or feedback related to the material?
- Contact us
Material provided by
- Library of Open Educational Resources
- Any questions or feedback related to the material?
- Contact us