Virtuaalimaailmassa tapahtuu: Käsikirja VR-tapahtuman tuotantoon
Virtuaalimaailmassa tapahtuu: Käsikirja VR-tapahtuman tuotantoon
Oppimateriaali
Luotu: 18.6.2021, Muokattu: 18.6.2021
Sisältö
Oppimateriaalit tulevat Finnaan Avointen oppimateriaalien kirjastosta (aoe.fi).
Virtuaalimaailma ja -teknologia ei ole oikotie onneen. VR-tapahtumaa suunniteltaessa on tärkeä pysähtyä pohtimaan, mitä virtuaalisuus mahdollistaa ja toisaalta mitä jää puuttumaan verrattuna fyysisessä ympäristössä toteutettuun tapahtumaan. Miten VR-ympäristöstä voidaan hyötyä ja miten sen puutteet saadaan korvattua?
Virtuaaliseen maailmaan sijoittuvat tapahtuman suunnittelussa on paljon yhtymäkohtia siihen, miten mikä tahansa tapahtuma tuotetaan. Tämä opas keskittyy uusilla teknologioilla toteutettavien tapahtumien tekemiseen erityispiirteisiin.
Aineiston käyttöoikeudet |
---|
CC BY-NC-SA 4.0 Mitä merkintä tarkoittaa? |
Kohderyhmä |
Asiantuntija tai ammattilainen Oppija |
Koulutusaste |
Korkeakoulutus Omaehtoinen osaamisen kehittäminen |
Oppimateriaalin tyyppi |
0/Guide/ |
Oppiaine / tutkinto / tieteenala |
tapahtumat virtuaalitapahtumat |
Aiheet |
Kieli |
suomi |
Muut nimekkeet |
Virtuaalimaailmassa tapahtuu: Käsikirja VR-tapahtuman tuotantoon |
Aineistotyyppi |
Oppimateriaali |
Toimipiste / Organisaatio |
Avointen oppimateriaalien kirjasto |
Tunniste |
urn:nbn:fi:oerfi-202209_00024561_2 |
Tekijät |
Julkaisija |
Metropolia Ammattikorkeakoulu,
2021
|
Julkaistu |
Metropolia Ammattikorkeakoulu,
2021
|
Lähdekokoelma |
aoe |
Pääasiallinen käyttötarkoitus |
Itsenäinen opiskelu |
Saavutettavuuden esteet |
ei tiedossa |
Tallennettuna:
Tämän aineiston tarjoaa
- Avointen oppimateriaalien kirjasto
- Kysymyksiä tai palautetta aineistosta?
- Ota yhteyttä
Tämän aineiston tarjoaa
- Avointen oppimateriaalien kirjasto
- Kysymyksiä tai palautetta aineistosta?
- Ota yhteyttä