Turvallista pedagogiikkaa oppimisyhteisöihin
Turvallista pedagogiikkaa oppimisyhteisöihin
Oppimateriaali
Luotu: 21.3.2024, Muokattu: 21.3.2024
Sisältö
- KUVIO: PEDAGOGISEN TURVALLISUUDEN PÖYTÄ (pdf, 200,4 kt)
- VIDEO 5: Turvallisuuden ulottuvuudet (20 min.) (Ulkoinen linkki)
- VIDEO 4: Vireystilaikkuna työvälineenä (14 min.) (Ulkoinen linkki)
- VIDEO 3: Traumatietoisuus oppimisyhteisössä (22 min.) (Ulkoinen linkki)
Oppimateriaalit tulevat Finnaan Avointen oppimateriaalien kirjastosta (aoe.fi).
Hankkeen "Turvallista pedagogiikkaa oppimisyhteisöihin - ettei kukaan jää näkymättömäksi" tuotoksia pedagogisesta turvallisuudesta. Rahoittaja: Opetushallitus. Toteuttaja: LAB-ammattikorkeakoulu 2022-2023. KUVIOSSA "Pedagogisen turvallisuuden pöytä" on jaoteltu lokeroihin teemoja, joita yksittäinen kasvattaja tai kasvatta-/opettajatiimi voi arvioida ja kehittää omassa yhteisössään. VIDEOT 3, 4 ja 5 sisältävät tietoa aiheista "Traumatietoisuus oppimisyhteisössä", "Vireystilaikkuna työvälineenä" ja "Turvallisuuden ulottuvuudet".
Aineiston käyttöoikeudet |
---|
CC BY-SA 4.0 Mitä merkintä tarkoittaa? |
Kohderyhmä |
Opetuksen ja kasvatuksen johtaja Ohjaaja tai mentori Asiantuntija tai ammattilainen Erityisopetus Opettaja |
Koulutusaste |
Korkeakoulutus Omaehtoinen osaamisen kehittäminen |
Oppimateriaalin tyyppi |
0/Diagram/ Video |
Oppiaine / tutkinto / tieteenala |
Kasvatustieteet kasvatustiede |
Aiheet |
Kieli |
suomi |
Muut nimekkeet |
Turvallista pedagogiikkaa oppimisyhteisöihin |
Aineistotyyppi |
Oppimateriaali |
Toimipiste / Organisaatio |
Avointen oppimateriaalien kirjasto |
Tunniste |
urn:nbn:fi:oerfi-202403_00027481_6 |
Tekijät |
Julkaisija |
2024
|
Julkaistu |
2024
|
Lähdekokoelma |
aoe |
Pääasiallinen käyttötarkoitus |
Itsenäinen opiskelu Kurssimateriaali Opettajan materiaalit ja osaamisen kehittäminen |
Saavutettavuus |
tekstitys |
Tallennettuna:
Tämän aineiston tarjoaa
- Avointen oppimateriaalien kirjasto
- Kysymyksiä tai palautetta aineistosta?
- Ota yhteyttä
Tämän aineiston tarjoaa
- Avointen oppimateriaalien kirjasto
- Kysymyksiä tai palautetta aineistosta?
- Ota yhteyttä