Tietueen sitaatit
APA-viiteRäsänen, P. (2009). Harmaantuvan kuluttajareservin aktivoituminen (Ian Rees Jones, Martin Hyde, Christina R. Victor, Richard D. Wiggins, Chris Gilleard & Paul Higgs: Ageing in a Consumer Society). Janus Sosiaalipolitiikan ja sosiaalityön tutkimuksen aikakauslehti, 17(1), 73-75.
Chicago-tyylinen lähdeviittausRäsänen, Pekka. "Harmaantuvan Kuluttajareservin Aktivoituminen (Ian Rees Jones, Martin Hyde, Christina R. Victor, Richard D. Wiggins, Chris Gilleard & Paul Higgs: Ageing in a Consumer Society)." Janus Sosiaalipolitiikan Ja Sosiaalityön Tutkimuksen Aikakauslehti 17, no. 1 (2009): 73-75.
MLA-viiteRäsänen, Pekka. "Harmaantuvan Kuluttajareservin Aktivoituminen (Ian Rees Jones, Martin Hyde, Christina R. Victor, Richard D. Wiggins, Chris Gilleard & Paul Higgs: Ageing in a Consumer Society)." Janus Sosiaalipolitiikan Ja Sosiaalityön Tutkimuksen Aikakauslehti, vol. 17, no. 1, 2009, pp. 73-75.
Harvard-tyylinen lähdeviittausRäsänen, P. 2009. Harmaantuvan kuluttajareservin aktivoituminen (Ian Rees Jones, Martin Hyde, Christina R. Victor, Richard D. Wiggins, Chris Gilleard & Paul Higgs: Ageing in a Consumer Society). Janus Sosiaalipolitiikan ja sosiaalityön tutkimuksen aikakauslehti, 17(1), pp. 73-75.