Erilainen oppija : yhteiseen kouluun : kokemuksia yksilöllisyyden ja yhteisöllisyyden kehittämisestä
Finna-arvio
Erilainen oppija : yhteiseen kouluun : kokemuksia yksilöllisyyden ja yhteisöllisyyden kehittämisestä
Tallennettuna:
Ulkoasu |
416 sivua : kuvitettu ; 21 cm |
---|---|
Kieli |
suomi |
Huomautukset |
Kirjoittajat: Päivi Fadjukoff ja muita |
Julkaisija |
Jyväskylä :
PS-kustannus,
2007
|
Sarja | Opetus 2000 |
Aiheet | |
Valmistaja | (Juva : WS Bookwell) |
Lisätiedot | Oiva Ikonen, Pirkko Virtanen (toim.) |
ISBN |
978-952-451-155-1 nidottu |
Standarditunnukset |
EAN 9789524511551 A1133560 |
Kontrolloimaton nimeke |
Arvoperustasta toimenpiteiksi Erityisopetuksen tilastoja vuodelta 2005 HOJKS elämänkaaren eri vaiheissa HOJKS erityisopiskelijan opintojen ja elämän suunnittelun välineenä Hyvä oppimisympäristö Keskeisiä lähtökohtia opetussuunnitelmatyössä Kokemuksia yksilöllisyyden ja yhteisöllisyyden kehittämisestä Koulun arvotietoisuus Koulupolulla kaikki tarvitsevat tukea Lasten osallisuus kasvatustyön suunnittelussa ja kehittämisessä Miten erityisopetusta pitäisi kehittää osana seudullista yhteistyötä? Näin meillä arvioidaan : HOJKS Ohjaus- ja opetustaidot : oppilaiden erot huomioiva pedagogiikka ja didaktiikka Opetuksen yksilöllistäminen laajaa erityistä tukea tarvitsevalle Oppilashuolto ja oppilaanohjaus tukevat yksilöä ryhmässä Oppimateriaali yksilöllistämisen tukena Palveluohjaus - polku omaan elämään Yhteiseen kouluun Yhteiskunta tukee kokonaisvaltaista koulun kehittämistyötä |
Hae kokoteksti |