Business marketing face to face : the theory and practice of B2B marketing
Finna-arvio
Business marketing face to face : the theory and practice of B2B marketing
https://login.ezproxy.hamk.fi/login?url=http://ebookcentral.proquest.com/lib/hamk...docID=835816
(Hämeen ammattikorkeakoulu)
Hae kokoteksti
Tallennettuna:
Muut nimekkeet |
Theory and practice of B2B marketing Theory and practice of B2B |
---|---|
Ulkoasu |
1 verkkoaineisto (348 s.) Julkaistu myös painettuna ISBN 978-1-906884-54-3 tai 978-1-906884-55-0 |
Kieli |
englanti |
Julkaisija |
Oxford :
Goodfellow Publishers,
2011.
|
Aiheet | |
Lisätiedot | Chris Fill & Scot McKee |
Painettu |
978-1-906884-54-3 |
Bibliografia |
Includes bibliographical references and index. |
ISBN |
978-1-906884-69-7 |
Pääsy | Käytettävissä lisenssin hankkineiden organisaatioiden verkossa. - Access is permitted via the licensee organizations' network |
Hae kokoteksti |