Digimarkkinointi ja sosiaalinen media liiketoiminnassa : miten yritykset voivat saavuttaa tuloksia digimarkkinoinnilla ja sosiaalisella medialla?
Finna-arvio
Digimarkkinointi ja sosiaalinen media liiketoiminnassa : miten yritykset voivat saavuttaa tuloksia digimarkkinoinnilla ja sosiaalisella medialla?
Tallennettuna:
Ulkoasu |
173 sivua : kuvitettu ; 25 cm Julkaistu myös verkkoaineistona ISBN 978-951-830-268-4 (PDF) |
---|---|
Kieli |
suomi |
Julkaisija |
[Jyväskylä] :
Jyväskylän ammattikorkeakoulu,
2013
|
Sarja | Jyväskylän ammattikorkeakoulun julkaisuja, ISSN 1456-2332; 149. |
Aiheet | |
Valmistaja | ([Tampere] : Suomen Yliopistopaino - Juvenes Print) |
Lisätiedot | Jorma Kananen |
ISBN |
978-951-830-267-7 nidottu |
Hae kokoteksti |