Innovation in teacher professional learning in Europe : research, policy and practice
Finna-arvio
Innovation in teacher professional learning in Europe : research, policy and practice
https://ezproxy.hamk.fi/login?url=https://ebookcentral.proquest.com/lib/hamk...ocID=7280415
(Hämeen ammattikorkeakoulu)
Hae kokoteksti
Tallennettuna:
Ulkoasu |
1 verkkoaineisto (xiv, 252 sivua) : kuvitettu |
---|---|
Kieli |
englanti |
Alkuteoksen kieli |
englanti |
Julkaisija |
Abingdon ; New York, NY :
Routledge,
2024.
|
Sarja | Routledge research in teacher education |
Aiheet | |
Lisätiedot | edited by Ken Jones, Giorgio Ostinelli and Alberto Crescentini |
Painettu |
1032334495 9781032334493 |
Saavutettavuus |
tekstiin perustuva |
Bibliografia |
Sisältää bibliografisia viitteitä ja hakemiston. |
ISBN |
978-1-003-32261-0 1-003-32261-1 978-1-000-96266-6 EPUB 1-000-96266-0 EPUB 978-1-000-96262-8 PDF 1-000-96262-8 PDF |
DOI | 10.4324/9781003322610 |
Pääsy | Käytettävissä lisenssin hankkineissa organisaatioissa |
Käyttöehdot | ProQuest: HAMKin lisenssi |
Hankintapaikka |
Ebook Central |
Standarditunnukset |
doi 10.4324/9781003322610 |
Hae kokoteksti |