Matematiikka - näkökulmia opettamiseen ja oppimiseen
Finna-arvio
Matematiikka - näkökulmia opettamiseen ja oppimiseen
Tallennettuna:
Ulkoasu |
456 sivua : kuvitettu ; 23 cm |
---|---|
Kieli |
suomi |
Alkuteoksen kieli |
suomi |
Huomautukset |
Lisäpainokset: [Lisäp.] 2008. Minna M. Hannulan ensisijainen nimenmuoto Minna Hannula-Sormunen. |
Julkaisija |
Jyväskylä :
[Jyväskylän yliopisto],
2004
|
Aiheet | |
Valmistaja | (Kirjapaino-Oma) |
Lisätiedot | [toimittajat:] Pekka Räsänen ... [ja muita] ; [julkaisija: Niilo Mäki Instituutti] |
ISBN |
951-39-1940-4 nidottu |
Kaupallinen saatavuus |
Loppuunmyyty |
Kontrolloimaton nimeke |
Ammatillisen matematiikan oppimisen ja opettamisen kysymyksiä Diagnostisen päättelemisen pulmista ja keinoista - matemaattiset oppimisvaikeudet Käsitteellisen muutoksen näkökulma matematiikan oppimiseen ja opettamiseen Konstruktivismi matematiikan opetuksessa Kriittinen ajattelu ja tieteentuntemus matematiikan opetuksessa Luokanopettajaksi opiskelevien matemaattinen osaaminen ja ymmärtäminen Luokanopettajaksi opiskelevien matematiikkakuva ja sen muuttuminen Luokanopettajiksi opiskelevien matemaattinen osaaminen ja ymmärtäminen Matemaattinen ajattelu lukiossa Matemaattisen ajattelun opettaminen ja oppiminen Matemaattisen taitojen varhaiskehitys Matemaattisten taitojen varhaiskehitys Matematiikan didaktiikan tutkijoiden väitöskirjatutkimukset Suomessa Matematiikan esi- ja alkuopetuksesta Matematiikan opettajankoulutuksen kehittämisestä Matematiikan opiskelun ja opetuksen käsitteet Matematiikan oppimisen ja opetuksen tutkimuksesta Suomessa Matematiikan osaaminen peruskoulussa kansainvälisten arviointitutkimusten valossa Matematiikka ja sukupuoli "Matikka ei ole mun juttu" - matematiikkavaikeuksien syntyminen ja niihin vaikuttaminen Minäkäsitys ja matematiikan oppiminen Ongelmanratkaisukulttuuri konstruktivismin peruselementtinä Ongelmanratkaisukulttuuri konstruktivistismin peruselementtinä Oppilaiden kehittyminen todistamisajatteluun Oppimisvaikeudet matematiikassa - neuropsykologinen näkökulma Pitääkö ymmärtää voidakseen tehdä vai pitääkö tehdä voidakseen ymmärtää? Voidaanko matematiikka-asenteita muuttaa? |
Hae kokoteksti |