Hyvinvointitupla - peli hyvinvoinnin tarkasteluun
Hyvinvointitupla - peli hyvinvoinnin tarkasteluun
Oppimateriaali
Luotu: 17.6.2021, Muokattu: 17.6.2021
Sisältö
- Hyvinvointitupla - peli hyvinvoinnin tarkasteluun (verkkojulkaisu) (Ulkoinen linkki)
Oppimateriaalit tulevat Finnaan Avointen oppimateriaalien kirjastosta (aoe.fi).
Hyvinvointitupla -pelissä tutustutaan ryhmään ja suomalaiseen elämäntapaan, vahvistetaan itsetuntemusta sekä tiedostetaan hyvinvointiin liittyviä asioita.
Kielellisesti pelissä tutuksi tulevat erilaiset kysymysrakenteet. Pelin kielellisenä tavoitteena on oppia kertomaan itsestään, rohkaistua puhumaan suomea ja oppia paljon uusia sanoja. Tietyistä aihepiireistä voidaan kerätä yhteistä sanastoa ja miellekarttaa.
Lisäksi pelin tavoitteena on oppia tuntemaan itseään ja ryhmän jäseniä uudella tavalla sekä tukea yhdenvertaisuutta sen kautta, että jokainen on ainutlaatuinen.
Hyvinvointitupla on tehty osana Kepeli - kotoutumista kehollisilla ja pelillisillä menetelmillä -hanketta.
Aineiston käyttöoikeudet |
---|
CC BY-NC-SA 4.0 Mitä merkintä tarkoittaa? |
Kohderyhmä |
Ohjaaja tai mentori Opettaja |
Koulutusaste |
Perusopetus Korkeakoulutus Omaehtoinen osaamisen kehittäminen Lukiokoulutus Ammatillinen koulutus |
Oppimateriaalin tyyppi |
Peli |
Aiheet |
Kieli |
suomi |
Muut nimekkeet |
Hyvinvointitupla - peli hyvinvoinnin tarkasteluun |
Aineistotyyppi |
Oppimateriaali |
Toimipiste / Organisaatio |
Avointen oppimateriaalien kirjasto |
Tunniste |
urn:nbn:fi:oerfi-202209_00024552_3 |
Tekijät |
Julkaisija |
Metropolia Ammattikorkeakoulu,
2021
|
Julkaistu |
Metropolia Ammattikorkeakoulu,
2021
|
Lähdekokoelma |
aoe |
Pääasiallinen käyttötarkoitus |
Interaktiivinen materiaali Kurssimateriaali Ryhmätyö |
Saavutettavuuden esteet |
ei tiedossa |
Tallennettuna:
Tämän aineiston tarjoaa
- Avointen oppimateriaalien kirjasto
- Kysymyksiä tai palautetta aineistosta?
- Ota yhteyttä
Tämän aineiston tarjoaa
- Avointen oppimateriaalien kirjasto
- Kysymyksiä tai palautetta aineistosta?
- Ota yhteyttä