Tietueen sitaatit
APA-viiteAhlholm, M., Slotte, A., & Wallinheimo, K. (2022). Kahden vahvan kielen mallia päivittämässä: maahanmuuttotaustaisten monikielisten peruskoululaisten koulupolku Suomessa, Ruotsissa ja Norjassa: Updating the model of two strong languages: multilingual immigrant students’ school pathway in Finland, Sweden and Norway. AFinLAn vuosikirja, 79, 20-43. https://doi.org/10.30661/afinlavk.114589
Chicago-tyylinen lähdeviittausAhlholm, Maria, Anna Slotte, ja Kirsi Wallinheimo. "Kahden Vahvan Kielen Mallia Päivittämässä: Maahanmuuttotaustaisten Monikielisten Peruskoululaisten Koulupolku Suomessa, Ruotsissa Ja Norjassa: Updating the Model of Two Strong Languages: Multilingual Immigrant Students’ School Pathway in Finland, Sweden and Norway." AFinLAn Vuosikirja 79 (2022): 20-43. https://doi.org/10.30661/afinlavk.114589.
MLA-viiteAhlholm, Maria, et al. "Kahden Vahvan Kielen Mallia Päivittämässä: Maahanmuuttotaustaisten Monikielisten Peruskoululaisten Koulupolku Suomessa, Ruotsissa Ja Norjassa: Updating the Model of Two Strong Languages: Multilingual Immigrant Students’ School Pathway in Finland, Sweden and Norway." AFinLAn Vuosikirja, vol. 79, 2022, pp. 20-43, https://doi.org/10.30661/afinlavk.114589.
Harvard-tyylinen lähdeviittausAhlholm, M., Slotte, A. & Wallinheimo, K. 2022. Kahden vahvan kielen mallia päivittämässä: maahanmuuttotaustaisten monikielisten peruskoululaisten koulupolku Suomessa, Ruotsissa ja Norjassa: Updating the model of two strong languages: multilingual immigrant students’ school pathway in Finland, Sweden and Norway. AFinLAn vuosikirja, 79, pp. 20-43. doi:10.30661/afinlavk.114589