Tietueen sitaatit
APA-viiteKupiainen, T., Järvinen, E., (YRI), M. j. e. t. /. T. T. /. Y. Y. /. Y., Taloustutkimus, M., & TAL. (2009). Miksi kuluttaja ostaa valmisruokaa? Valmisruokien valintaan vaikuttavat tekijät eri kuluttajaryhmissä. MTT.
Chicago-tyylinen lähdeviittausKupiainen, Terri, Eeva Järvinen, Maa- ja elintarviketalouden tutkimuskeskus / TAL Taloustutkimus / Yritystalous YTT / Yritystalous (YRI), MTT Taloustutkimus, ja TAL. Miksi Kuluttaja Ostaa Valmisruokaa? Valmisruokien Valintaan Vaikuttavat Tekijät Eri Kuluttajaryhmissä. MTT, 2009.
MLA-viiteKupiainen, Terri, et al. Miksi Kuluttaja Ostaa Valmisruokaa? Valmisruokien Valintaan Vaikuttavat Tekijät Eri Kuluttajaryhmissä. MTT, 2009.
Harvard-tyylinen lähdeviittausKupiainen, T., Järvinen, E., (YRI), M. j. e. t. /. T. T. /. Y. Y. /. Y., Taloustutkimus, M. & TAL. 2009. Miksi kuluttaja ostaa valmisruokaa? Valmisruokien valintaan vaikuttavat tekijät eri kuluttajaryhmissä. MTT.