Haku

Stailauspalvelun käsikirja yritykselle X

QR-koodi

Stailauspalvelun käsikirja yritykselle X

Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena on kehittää stailauspalvelun käsikirja yritykselle X. Käsikirjalle on työelämässä suuri tarve, sillä stailauspalvelu osaamista ohjaavaa käsikirjaa ei ole aiemmin ollut. Tavoitteena on luoda selkeä ja helppolukuinen käsikirja stailauspalvelun osaamisen ja -tasalaatuistamisen tueksi sekä liiketoiminnan kannattavuuden lisäämiseksi.

Opinnäytetyön raportissa käsitellään stailauspalvelua liiketoiminnan kehittämisen ja tuotteistamisen näkökulmista. Tutkimusmenetelmänä opinnäytetyössä käytettiin havainnointia kvalitatiivisena eli laadullisena menetelmänä, hyödynnettiin valmiita työpaikkamateriaali dokumentteja ja kerättiin teoriatietoa tutkittavasta aiheesta. Raportissa kuvataan käsikirjan suunnitteluprosessi ja sisällön rakenne. Käsikirjan keskeisenä sisältönä on stailauspalvelun perusajatuksen avaaminen ja sen merkitys myyntityössä, sekä väri- ja vartalotyyppien opastaminen.

Opinnäytetyö koostuu kahdesta osasta: raportista ja tuotoksesta eli käsikirjasta. Käsikirjaa ei julkaista kokonaisuudessaan opinnäytetyön liitteenä, sillä käsikirja on tarkoitettu ainoastaan oman osaamisen markkinointiin stailauspalvelun ammattilaisena. Sen sijaan käsikirjan sisällysluettelo on opinnäytetyön raportin liitteenä.

Tallennettuna: