Haku

Miesten muodin jälleenmyyjien ja käyttäjien kohtaaminen

QR-koodi

Miesten muodin jälleenmyyjien ja käyttäjien kohtaaminen

Opinnäytetyön aiheena on tutkia Suomen suurimpiin kuuluvat miesten muodin jälleenmyyjien ja miesten muodin käyttäjien kohtaamista nykypäivänä. Tarkoituksena on selvittää, mistä Suomen suurimpiin kuuluvien miesten muodin jälleenmyyjien käyttäjätietoisuus tulee ja mihin heidän valikoimansa perustuu. Tätä tietoa on tarkoitus verrata kohderyhmän tekemiin havaintoihin opinnäytetyöhön valituissa liikkeissä kyselyluotaimen ja kohderyhmän avulla. Opinnäytetyössä esitettyihin tutkimuskysymyksiin vastataan pääosin asiantuntijahaastatteluiden ja kyselyluotaimen avulla. Tämän lisäksi opinnäytetyön tueksi on otettu eri lähteistä taustatietoa tukemaan opinnäytetyössä syntyvää uutta tietoa. Aikaisempia kuluttajatutkimuksia on myös otettu lähteisiin mukaan, joihin voi verrata kyselyluotaimen tuloksia. Työn tuloksena saatiin hyvin tiivis ja rajattu selvitys siitä, millaisena opinnäytetyöhön valittu kohderyhmä näkee kevään 2021 miesten vaatevalikoiman opinnäytetyöhön valituissa miesten vaateosastoilla.

Tallennettuna: