Haku

Perehdyttäminen palveluneuvojaksi

QR-koodi

Perehdyttäminen palveluneuvojaksi

Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda toimeksiantajapankille entistä tehokkaampi ja yhtenäisempi perehdytysprosessi perehdytyskalenterin avulla. Tarkoituksena oli luoda jo olemassa olevalle perehdytysprosessille selkeä kokonaisuus ja selvittää sen puutteet omien kokemuksien pohjalta. Opinnäytetyö toteutettiin toiminnallisena opinnäytetyönä. Opinnäytetyön teoriaosuudessa syvennytään kolmeen aiheeseen; finanssialan ammattiosaaminen ja oppiminen, perehdytystä prosessina ja perehdyttäminen pankissa. Teoriaosuus on luotu tukemaan varsinaista perehdytyskalenteria ja tietoa on hankittu oppimisen ja kehittämisen osa-alueilta prosessin parantamista varten. Perehdytys on yrityksissä yleisesti heikoin henkilöstöjohtamisen sektori, jonka vuoksi se usein tarvitsee eniten päivitystä.
Toimeksiantajapankilla ei ole konttoreiden ja kaupunkien välillä selkeää linjaa toimia samalla tavalla kaikissa asioissa. Opinnäytetyö tukee perehdytyskalenteria, joka on luotu tuomaan yhtenäisyyttä konttorien välille ja helpottamaan työntekijöiden arkea. Kalenteri kokoaa yhteen kaikki palveluneuvojien tarvitsemat linkit ja ohjeet, sekä on tukena koko perehdytysjakson ajan uudella työntekijällä. Kalenteri jää työntekijän avuksi ja sieltä on haettavissa kaikki organisaation sisäiset infot ja koulutusmateriaalit.

Tallennettuna: