Tehoa ja laatua markkinoinnin kehittämiseen : mikä erottaa menestyjät keskinkertaisista?
Finna-arvio
Tehoa ja laatua markkinoinnin kehittämiseen : mikä erottaa menestyjät keskinkertaisista?
Tallennettuna:
Ulkoasu |
119 sivua : kuvitettu ; 21 cm Julkaistu myös verkkoaineistona |
---|---|
Kieli |
suomi |
Alkuteoksen kieli |
suomi |
Huomautukset |
Kirja liittyy lean-mallin kohtiin: Strateginen johtaminen sekä Virtaus ja imu. - Lean-mallin vaihe 1 ja 5. Kirja on tarkoitettu itsearviointiprosessiin osallistuvien oppi- ja työkirjaksi. Lean-mallin vaihe 1 ja 5. |
Julkaisija |
Helsinki :
Readme.fi,
2010
|
Sarja | Lean - kohti täydellisyyttä |
Aiheet | |
Valmistaja | (Jyväskylä : WS Bookwell) |
Lisätiedot | Timo Rope, Kari Tuominen ; [kuvitus: Lasse Malmberg] |
Verkkoaineisto (PDF) |
978-952-228-195-1 |
ISBN |
978-952-220-292-5 nidottu |
Standarditunnukset |
EAN 9789522202925 |
Hae kokoteksti |