Principles of marketing
Finna-arvio
Principles of marketing
Tallennettuna:
Ulkoasu |
Julkaistu myös verkkoaineistona xvii, 469 sivua : kuvitettu ; 28 cm |
---|---|
Kieli |
englanti |
Alkuteoksen kieli |
englanti |
Huomautukset |
"Authorised adaptation from the United States edition, entitled Principles of Marketing: Global Edition, 13th edition, ISBN: 9780137006694 by Kotler, Philip; Armstrong, Gary, published by Pearson Education, Inc, publishing as Prentice Hall 2010."--Title page verso. Scandinavian first edition published: 2012. |
Julkaisija |
Harlow, England :
Pearson,
2016.
|
Aiheet | |
Lisätiedot | Philip Kotler, Gary Armstrong, Anders Parment |
Verkkoaineisto (PDF) |
9781292115566 |
Verkkoaineisto (EText) |
9781292115573 |
Bibliografia |
Includes bibliographical references and index. |
ISBN |
978-1-292-10480-5 nidottu |
Hae kokoteksti |