Hyvästä paras : miksi jotkut yritykset menestyvät ja toiset eivät?
Finna-arvio
Hyvästä paras : miksi jotkut yritykset menestyvät ja toiset eivät?
Tallennettuna:
Muut nimekkeet |
Miksi jotkut yritykset menestyvät ja toiset eivät? |
---|---|
Ulkoasu |
363 sivua : kuvitettu ; 24 cm |
Kieli |
suomi |
Alkuteoksen kieli |
englanti |
Huomautukset |
Tapausesimerkkejä. Lisäpainokset: 2.-4. p. 2002. - 5.-6. p. 2003. - 7. p. 2004. - 8. p. 2005. - 9. p. 2006. - 10. p. 2010. - 11. p. 2014. |
Julkaisija |
Helsinki :
Kauppakaari,
2001
|
Aiheet | |
Valmistaja | (Jyväskylä : Gummerus) |
Lisätiedot | Jim Collins ; [käännös: Maarit Tillman] |
Yhtenäistetty nimeke |
Good to great |
ISBN |
952-14-0538-4 sidottu |
Standarditunnukset |
EAN 9789521405389 |
Kontrolloimaton nimeke |
Paras hyvästä : miksi jotkut yritykset menestyvät ja toiset eivät? Hyvästä paras |
Hae kokoteksti |